“KiVa” IKASTOLA GARA

Aita Larramendi Ikastola aitzindiaria da KiVa programa garatzen.

Gure Ikastolako helburu nagusi dira ikasle guztien garapen pertsonal egokia eta euren ongizatea. Gaur egun, eskola-jazarpenak ekar ditzakeen ondorio kaltegarriei aurrea hartzea erabaki genuen urteetako lan emankorrari KiVa programa arrakastatsua gehituz.

KiVa, eskola-jazarpenari (bullying-ari) aurre egiteko programa finlandiar bat da, Turkuko Nazioarteko Unibertsitateak sortu zuena. Finlandian, Lehen Hezkuntza eskaintzen duten eskolen %90ean erabiltzen da eta programan murgildu direnetik, %70ean murriztu dira eskola-jazarpen kasuak.

Gainerako ikastetxeetan ematen ez den bezala, KiVak ikasle-talde osoan du eragina:

• Lanketa egiteko garain, KiVak azken belaunaldiko material fisikoa, ikus-entzunezkoa eta on-line bidezko jokoak eskaintzen ditu.
  • Gure ikasgeletan modu sistematikoan prebentzioa lantzeaz gain, KiVak benetako bullying kasu baten aurrean lan egiteko eta honi aurre egiteko baliabideak eskaintzen dizkio Ikastolari.

KiVa WEBUNEA - http://www.kivaprogram.net/basque