LEHEN HEZKUNTZA, 6-12 URTE

TXANELA, haurra bere osotasunean hartzen duen proiektua

• Haur Hezkuntzatik datorren haurrarentzat Lehen Hezkuntzarako zubi lana egiten du eta era berean, Lehen Hezkuntzako oinarriak finkatzen ditu.
  • Txikitik handirako jauzia egiten du: euskalduntasunetik abiatuz, kultura unibertsalerako bidea egiten du.
  • Ikaskuntza esanguratsua eskaintzen du eta ikasle aktiboaren bila dabil.
  • Haurraren etengabeko motibazioa bultzatzen du.
  • Aniztasuna errespetatzen du eta balioen eta jarreren hezkuntzarekin konprometitua dago.
  • Ikasleen IKT trebetasuna bultzatzeko baliabide desberdinak eskaintzen dira, ikasteko, ikertzeko, idazteko, komunikatzeko…
  • Lan egiteko ohiturak, trebetasunak, adimen emozionala (autonomia, elkarbizitza…) zein euskararen kontzientzia lantzen ditugu.

Ikastolen Elkarteak sortutako TXANELA PROIEKTUAk bideratzen du Lehen Hezkuntzako ikaskuntza prozesua.

EKI, edozein bizitza egoeratan ikaslea konpetente izatea helburu duen proiektua

EKI Lehen Hezkuntza 4.mailatik Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza osora zabaldutako proiektua da.

Proiektu integrala da, Europa mailan saritutako materiala eta helburu nagusia ikaslea bizitzarako prestatzea da. Ikasleen jakinmina suspertuz, gaiaren inguruko aurre ezagutzetatik abiatu eta ikas arloei zentzu funtzionala ematen zaie.

• Ikasleak, konpetentziak (oinarrizkoak eta diziplinarrak) eta bizitza pertsonaleko zein sozialeko egoerei aurre egiteko beharrezkoak diren trebetasunak bereganatuko ditu.
  • Integrazio pedagogikoa du ardatz: ezagutzak barneratuta dituenean, ikasleak transferitu eta integratu egingo ditu berarentzat esanguratsuak diren egoeretan konpetentea dela erakutsiz.
  • Euskara eta bere kontzientzia ardatz dituen eleaniztasuna bideratzen du.
  • Konpetentzia digitala arlo guztietan integratzen du.

LH amaitzean, gure ikasleek Europako DIGCOMP – Digital Competence markoak definitzen duen maila ertaina lortzen dute.